رد کردن لینک ها

صورتجلسه تغییر آدرس در شرکتهای با مسئولیت محدود

موسسان شرکت در هنگام تاسیس شرکت یک نشانی را به عنوان آدرس دفتر مرکزی شرکت اعلام می کنند. این نشانی در اساسنامه و سایر مستندات شرکت درج میگردد. پس از ثبت شرکت در هر زمان دیگر این نشانی می تواند با توافق شرکا تغییر یابد. از آن جا که آدرس شرکت در اساسنامه درج شده، همانگونه که پیشتر گفته شد تغییر آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد. اما گاهی اوقات ممکن است شرکاء شرکت اختیار تغییر آدرس را به هیات مدیره تفویض کرده باشند. در این صورت علاوه بر صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده می تواند آن را در صورتجلسه هیات مدیره نیز انجام داد. در ادامه نمونه هر دو صورتجلسه را مشاهده می کنید:

تماس با ثبت تیرگان

نمونه صورتجلسه تغییر آدرس در شرکت های با مسئولیت محدود و تضامنی
(مجمع عمومی فوقالعاده)

 

نام شرکت …………………………… شماره ثبت ……………… و شناسه ملی ………………. سرمایه ثبت شده ……………… ریال در تاریخ ……………………… ساعت …………………… مجمع عمومی فوق العاده شرکت با حضور کلیه شرکاء/ اکثریت شرکاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم شد.

 

  نام شرکاء                          میزان سهم الشرکه

1ـ خانم / آقای …………………………. دارای …………………………. ریال سهم الشرکه

2ـ خانم / آقای …………………………. دارای …………………………. ریال سهم الشرکه

3ـ خانم / آقای …………………………. دارای …………………………. ریال سهم الشرکه

4ـ خانم / آقای …………………………. دارای …………………………. ریال سهم الشرکه

 

محل شرکت از (آدرس قبلی ) تهران …………… خیابان…………………………………………………… کوچه……………….……… پلاک……………  کدپستی……………………. تلفن……………………………

به (آدرس جدید):  تهران …………… خیابان………………………………………………………………… کوچه……………….……… پلاک………… کد پستی…………………………  تلفن…………………  انتقال یافت در نتیجه ماده  ……..……اساسنامه بشرح فوق اصلاح می گردد.

READ  صورتجلسه تاسیس شعبه در شرکتهای با مسئولیت محدود

 

به خانم / آقای……………………. احدی از شرکت (یا مدیرعامل در صورتیکه از بین شرکاء باشد) یا وکیل رسمی شرکت وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت هزینه های قانونی و امضاء ذیل دفتر  ثبت اقدام نماید.

 

  • خانم / آقای …………………………………… امضاء
  • خانم / آقای …………………………………… امضاء
  • خانم / آقای …………………………………… امضاء

 

 

نکات مهم صورتجلسه تغییر آدرس:

1-کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

2 ـ در صورتیکه جلسه با اکثریت شرکاء تشکیل  شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مستندات ضروری است.

3 ـ شرکاء اصالتاً یا وکالتاً یا ولایتاً نام خود را همراه با ذکر  میزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند و در صورتی که وکالتاً امضاء می نمایند ارائه وکالت نامه رسمی (اصل رونوشت برابر اصل شده) الزامی است.

4 ـ در صورتیکه تعداد شرکت از 12 نفر بیشتر باشد انتخاب هیأت نظار (مرکب از سه نفراز شرکاء) الزامی و در ابتدا صورتجلسه نام اعضای هیأت نظار نوشته شود در ذیل  صورتجلسه امضاء نمایند.

5ـ  امضاء ذیل تمام صفحات صورتجلسه الزامی است.

6ـ در صورتیکه اختیار تغییر محل طبق اساسنامه از وظایف  هیأت مدیره باشند صورتجلسه هیأت مدیره با استفاده از نمونه تنظیم و از طریق پست به مدت سه روز به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

7- سه نسخه صورتجلسه تکمیل و به امضاء کلیه شرکاء برسد و یک نسخه از اصل صورتجلسه امضاء شده ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

READ  صورتجلسه تغییر تعداد اعضای هیات مدیره در شرکتهای با مسئولیت محدود

 

نمونه صورتجلسه تغییرمحل درشرکتهای با مسئولیت محدود
(هیات مدیره)

 

نام شرکت …………………………… شماره ثبت ………………… و شناسه ملی ……………… سرمایه …………..………… ریال در تاریخ  ………….………… ساعت  ……………………..……… جلسه هیئت مدیره شرکت با حضور کلیه / اکثریت اعضاء در محل شرکت تشکیل و نسبت به تغییر محل شرکت اتخاذ تصمیم شد.

محل شرکت از آدرس قبلی …………………………………………………………………………………….

به آدرس جدید  ……………………..……………………..……………………………………………………  کدپستی : ………………………. انتقال یافت .

آقای/ خانم   ………………………………احدی از شرکاء یا وکیل رسمی یا مدیرعامل شرکت در صورتی که از بین شرکاء باشد وکالت داده می شود تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکتها نسبت به ثبت صورتجلسه و امضاء ذیل دفتر ثبت اقدام نماید.

امضاء اعضاء هیئت مدیره

 

نکات مهم در خصوص صورتجلسه تغییر آدرس:

کلیه صورتجلسات می بایست روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه پس از امضاء اشخاص ذی سمت و با مهر آن شخصیت حقوقی تهیه و ارسال گردد.

در صورتیکه جلسه با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شده رعایت مقررات اساسنامه شرکت و لایحه اصلاحی قانون تجارت در خصوص دعوت الزامی می باشد دعوت از غایب جلسه در متن صورتجلسه و یا ارائه نمونه دعوت از غایب جلسه وفق اساسنامه

صورتجلسه در سه نسخه تهیه و به امضاء اعضاء هیئت مدیره برسد و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

 

بازگشت به بالای صفحه